Информер кажњен јер је Бошка Обрадовића назвао фашистом

Kolubara

Апелациони суд у Београду потврдио је пресуду Вишег суда у Београду од 5. јуна ове године којом је власнику дневног листа „Информер“ – „Инсајдер тиму ДОО“ из Београда наложено да због повреде части и угледа Бошку Обрадовићу исплати 100.000 динара због текста под насловом „Срам те било, фашисто“ од 17. јуна 2018. године.

Такође, интернет портал „Информера“ већ је морао да објави ову правоснажну судску пресуду https://informer.rs/vesti/politika/557291/ime-naroda-presuda-viseg-suda-beogradu.

„У овом тексту, као и у самом наслову и поднаслову, износе се одређене констатације-тврдње које су, по мишљењу овог суда, такве да код просјечног читаоца не могу а да не изазову крајње негативну оцјену онога на кога се те информације односе, а које тврдње представљају нетачну информацију, па самим тим и недопуштену“ – стоји у образложењу пресуде.

Како је наведено, поред тога изнесени су непримјерени и претјерани вриједносни судови који при том за полазну основу немају истините чињенице, праћени увриједљивим насловом.

„Суд је правоснажном пресудом скинуо клеветничку љагу са мог и имена Двери да смо фашисти и казнио оне који годинама непрестано износе те лажи и увреде у јавност“ – рекао је лидер Двери Бошко Обрадовић.

Он је навео да не очекује да режимски медији неће престати са негативним кампањама, као и да су казне укалкулисали у свој годишњи буџет.

„Они све ово раде по налогу владајућег режима од кога добијају и огромне субвенције од народних пара из државног буџета, тако да све казне које стално плаћају због клеветања и вређања великог броја противника власти заправо сносе грађани Србије“ – рекао је Обрадовић.

Извор: Данас

MD MONTEL